Is er een overdekt waterpark in nederland?

Ik zoek een overdekt 'waterpark' in nederland om verschillende watersporten uit te voeren. Is er misschien iets met kunstmatige golven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Ja, dutch water Dreams in zuid Holland. Google er maar eens op! Kan ik niet doen met m'n mobiel nu...

Toegevoegd na 2 minuten:
Toch wEl. Kijk maar: http://www.dutchwaterdreams.com/ . Dit is in elk geval een park wat je bedoelt met kunstmatige golven en verschillende watersporten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Duinrell in Wassenaar heeft een overdekt waterpark. Dit heet het Tikibad.