Welke stretch, rug- en buikspieroefeningen zijn aan te raden na 2 maanden rugoperatie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Hier is door al die onbekenden hier, absoluut geen goed antwoord op te geven!!
Wij weten niet wat voor rugoperatie.
Wij weten niet hoe sterk jij bent.
Wij weten niet hoe oud jij bent.
Wij weten niet hoe jouw conditie is.
Wij weten niet hoe ernstig de operatie was.
Wij weten niets van jou en van jouw kwaal.

Vraag dit aan je huisarts of aan de behandelend arts in het ziekenhuis.
Laat je doorverwijzen naar een fysiotherapeut, die kan je oefeningen voorschrijven of voorstellen die precies op jouw situatie van toepassing zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik veronderstel dat je geen rugoperatie hebt gehad want anders zou de behandelde geneesheer u wel gezegd hebben wat je moet, mag en niet mag doen.
Als je dit voor een andere vraagt, is het feitelijk hetzelfde als hierboven, ook hij,zij heeft instructies gekregen
Vraag je het gewoon uit interesse dan is daar niet op te antwoorden voor de redens die mijn voorganger heeft opgenoemd.
Robby BB