Hoe train ik men armen en kont?

Ik heb veel been spieren dit komt omdat ik altijd fiets en voetbal maar me armspieren heb ik niet zo veel hoe kan ik dit het beste trainen en ik heb ook een dikke kont gekregen hoe train ik die vet weg ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (4)

Om je armen te trainen, moet je simpelweg zorgen dat je ze meer gebruikt.
Doe iets van 3x in de week een reeks armspieroefeningen, bijvoorbeeld pushups.
Of neem gewichten (of stevige flessen gevuld met water of zand) en doe hier bicep curls en shoulder presses mee.
Is echt vanalles online te vinden over je armspieren trainen.

Over je billen trainen is lastig te zeggen, zijn het spieren of is het vet op je billen?
Spieren is niet zo erg, dat ziet er strak uit, en komt door het fietsen en voetballen.
Als het vet is, is het vooral een kwestie van je voeding goed onder de loep nemen. Waarschijnlijk moet je gezonder gaan eten.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt ja ik ete niet gezond altijd maar koekjes enzo maar nu eet ik gezond ddenk daarom dat ik een dikke kont heb gekregen maar het is allemaal vet ik heb meer vet op me billen dan op me buik :P en ik ben al bezig doe elke dag armspieren oefeningen.
Ritsuka
11 jaar geleden
minder koekjes, frisdrank, vruchtensap en chips, meer volkoren producten, groente, water drinken, eiwitten (volle yoghurt, volle melk, volle kwark etc)
Niet elke dag armspieren trainen, elke dag een klein beetje heeft niet zoveel zin.
Liever 2-3x in de week een intensievere training voor je armen (en natuurlijk ook de rest van je lichaam trainen op andere dagen) Heb je een smartphone? Download dan de Nike Training Club app, elke dag 1 training doen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Squats en lunges zijn inderdaad goed voor je bilspieren te trainen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist geen volle yoghurt maar magere yoghurt en magere melk.
Ritsuka
11 jaar geleden
volle producten bevatten meer vet (wat je lichaam nodig heeft) en vullen beter. Je kunt het beste volle biologische producten nemen, in verband met de hormonen die soms in reguliere melkproducten zitten.
Ik zou zeggen, zoek het op op youtube! Hier zijn zoveel workouts van elk niveau en duidelijk uitgelegd, soms zelfs leuk. Hier zit vast iets bij wat je zoekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat hier boven over je armen staat is juist. Wil je je bilspieren wat beter trainen? je zegt dat je veel fietst. Probeer wat meer voorovergebogen te fietsen (ligstuur op je fiets monteren misschien?). Heb altijd tijdritten gereden met wielrennen. Dit is een enorm goeie manier om je billen strakker te trainen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zelf kijk ik vaak op youtube, en dan het kanaal van sixpackshortcuts, of vraag het bij de sportschool