Afhankelijk van de hoogte van je kamer en de manier waarop je het doek wilt bevestigen.
Koop een aantal meters stevige stof. Op de markt bijvoorbeeld. Vaak is die stof 1,50 mt. breed.
Je hebt al gauw 7 of 8 meter nodig.
Bevestig een paar haken stevig in je plafond.
Denk er aan dat die niet alleen je gewicht moet kunnen dragen, maar ook de bewegingen die je maakt.
Bind aan die haken een stuk touw of bevestig er een stevige lat aan.
En aan dat touw of die lat kan je dan je yogadoek binden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien moet jouw plafond wel verstevigd worden met extra houten of metalen platen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh en de stof: die is een beetje rekbaar.
Jersey of tricotstof moet het zijn.