moet je creme op gezicht doen voor het schminken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
8.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het moet niet, is echter wel aan te raden ter bescherming van je huid. De creme wel goed in laten trekken voordat je gaat sminken.

Het beste antwoord

Ja, een gewone hydraterende dagcreme is het beste, je kunt het beste altijd een dagcreme opdoen, om je huid te beschermen tegen vervuiling van buitenaf en uitdroging te voorkomen ook schmink is een vervuiler, let er wel op dat je geen vette creme onder je schmink doet, anders loop je het risico dat de schmink gaat glijden, dus niet blijft zitten, breng de creme ook een half uurtje voor het schminken aan.
Hydraterende creme heet wel zo, maar de functie hiervan is het vasthouden van vocht in de huid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat hoeft niet per se, maar als je het doet, dan kan je de schmink er later makkelijker afhalen.

Hiervoor kan je Nivea gebruiken of een vergelijkbare crème.