Ik ben opzoek naar een sportwinkel in de buurt van Utrecht waar ze sportschoenen kunnen aanmeten. Waar kan ik die vinden?

Ik heb nogal moeilijke voeten en hardloop al een tijd maar goede schoenen ervoor heb ik nog niet. Een tijd geleden zag ik op tv een sportzaak waar ze precies kunnen zien waar je drukpunten en dergelijke zitten waardoor ze de ''ultieme'' schoen voor jouw voet kunnen beslissen.

Iemand enig idee waar ik die kan vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Ik heb het bij run2day laten doen in Utrecht in de Mariastraat 10, 3511 LP Utrecht
T: 030-2368686

Aardige mensen, goede service. Aanrader.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze maken er een filmpje van je loopstijl en meten je aan de hand daarvan de goede schoenen aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je een echte hardloopwinkel hebben, niet een algemene sportwinkel. Run2day is inderdaad prima. Mocht je in het westen van de stad wonen, dan is er ook een vrij nieuwe hardloopwinkel in de Händelstraat in Oog in Al. (Even de lokale economie hier stimuleren.)