Hoe kan ik de lengtemaat van een roeitrainer meten?

Ik wil dat graag even meten maar heb geen idee wat precies.

Toegevoegd na 26 minuten:
Of zijn dit gewoon de standaard afmetingen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

De enige maat waar lange mensen bij een roeitrainer op moeten letten is de zg. lengte slag, vooral als het trainen met een grote slaglengte (hoog calorieverbruik) gewenst is.
Verder zijn er nog wel een paar belangrijke aandachtspunten maar ja, veel eisen betekent natuurlijk ook meteen veel euro's.
Hier wat gevonden info:

"Lange mensen dienen goed op te letten naar de lengte van een roeitrainer omdat deze vaak erg kort zijn."

"Des te langer de lengte slag van een Roeitrainer hoe meer trainingsresultaat.
Bij een Roeitrainer met een langere slaglengte is het calorie verbruik hoger."