Hoe kan ik mijn angst overwinnen met turnen?

Ik ben een week geleden met turnen van de ringen gevallen. De ringen hangen 3 meter hoog en ik viel op mijn bovenrug, achterhoofd en elleboog. Daarna kreeg ik nog mijn knie tegen mijn oor aan. Door de val heb ik een lichte hersenschudding aan en nu nog steeds een beetje pijn aan mijn elleboog. Verder is de hersenschudding bijna helemaal weg denk ik. Vanmiddag ben ik weer naar de turnhal gegaan en ik durf bijna niets meer. Ik vind reuzen op de rekstok opeens eng terwijl ik het nooit zo eng heb gevonden. Flikflak durf ik niet meer etc. Mijn lerares zegt dat angst goed kan zijn om me ervoor te waarschuwen maar ik heb liever geen besef van veiligheid dan dat ik overdreven erop moet letten anderd leer ik niet snel. Hoe kan ik mijn angst overwinnen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Het beste antwoord

Gewoon weer doen!!!!!
Waarom viel je. Als je weet waat er fout ging, heb je wat geleerd en kanje er de volgende keer rekening meer houden..
Je leert het met vallen en opstaan. Deze keer viel je gewoon erg hard.