Wat kost het gemiddeld om een speeltuin te maken ?

Voor school moeten we bij techniek een kleine speeltuin maken, maar daarbij ook een verslag maken, daarvoor moet ik de kosten weten als we echt de speeltuin wilde gaan maken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
4.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga je een echt werkende speeltuin maken? Serieus? Dat kan nooit want een speeltuin moet aan de idiootste veiligheidseisen voldoen en alleen die keuring kost al geld.

Antwoorden (2)

Ik ga er van uit dat jullie de toestellen zelf gaan maken. Dat is een stuk goedkoper dan kant-en-klare toestellen kopen. Bedenk welke toestellen jullie willen hebben in je speeltuin en maak een bestek van de materialen die je daarbij nodig hebt. Zoals: houten palen, bevestigingsmateriaal (moeren, bouten, ogen), touwen, stang voor rekstok, etc. Als je zo'n lijst hebt, is het vrij makkelijk na te gaan wat de kosten gaan worden. (Met de lijst een rondje bouwmarkt lopen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor een zo realistisch mogelijk beeld moet ook in de gaten gehouden worden dat speeltoestellen voor een speeltuin gekeurd moeten zijn etc. De kosten voor een speeltuin zijn ook afhankelijk van de afmetingen van de speeltuin en de speeltoestellen in de speeltuin. Ik raad je aan op de website uit de bron te bekijken wat de speeltoestellen kosten.