Waar kun je nieuwe langlauflatten kopen en wat zijn de prijzen hiervoor ongeveer?

Er ligt weer voldoende sneeuw en in "mijn achtertuin" wordt weer gelanglauft.
De afgelopen jaren heb ik regelmatig een keer wat latjes gehuurd.
Nu ben ik eigenlijk van plan eens een eigen uitrusting aan te schaffen.

Op marktplaats heb ik wel wat leuke latten gezien tegen een schappelijke prijs, maar ik heb geen vergelijking, ik kan (online) geen winkels vinden waar ik ze nieuw zou kunnen kopen.

Ook al wil ik de latten waarschijnlijk tweedehandskopen, de schoenen zelf koop ik liever nieuw. Nu vermoed ik dat winkels waar de latten te koop zijn ook wel schoenen hebben.

Ik zoek dus een winkel/website in Nederland (liefst oost-nederland) waar een langlaufuitrusting te koop is.
Ik wil zien wat de gemiddelde nieuwprijs voor langlauflatten+stokken zijn en ik wil graag eigen schoenen aanschaffen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.kienhuiswintersportwebshop.nl/skischoenen.html Deze zit in het oosten van het land.

Het beste antwoord

Bij Harbach in Zutphen, kun je zowel voor het één, als het ander terecht en voor jou ook nog rede;ijk dicht bij.

Toegevoegd na 23 uur:
Dit Is ook wel wat en tevens redelijk in jouw buurt

http://www.telstarstore.nl/wintersport/ski/ski-s.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor de stokken ben je minimaal 46 euro kwijt, voor de ski's moet je aan 200 euro denken.
www.vasasport.nl/ Klik op shop.