Hoe maak ik het handigst een glasbier suprise?

Ik wil graag een glas maken van ongeveer 50 cm lang er moet iig een kookboek inpassen. Heeft iemand tips welk materiaal en hoeik het best kan doen? ( Graag zo min mogelijk geld aan materialen) dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is een flésje bier dan niet veel handiger ?? Een grote groene fles is nog wel vrij makkelijk en goedkoop in elkaar te knutselen - met een mooi duidelijk herkenbaar etiket er op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaa kan ook! Maar ik wil een kookboek geven en dat hij in die fles of glas 'bier' moet grabbelen. Maar welk materiaal heb ik nodig enzo? Ikben er niet zo goed in tot ik de juiste materialen heb haha. Bedankt alvast!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat mag het kosten ? Want je hebt bij de Action natuurlijk redelijk voordelig (ik meen rond een tientje) want die hele grote vazen die je als glas kunt gebruiken - maarja, dat is vermoedelijk weinig goedkoper dan het hele kadootje......
Dik doorzichtig plastic is ook niet goedkoop Blijft over karton dat je alleen van buiten als bier kunt bewerken. Al kun je natuurlijk wel weer leuke vulling bedenken (van die vochtabsorberende korrels van de bloemist ofzo - kado wel goed waterdicht verpakken)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh ja! Karton en dan met viltstift of een bieflesje of echt bier na kleuren ( als t een glas wordt ) , ben benieuwd of het wat zal worden... Haha.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tips !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee joh ; een paar rollen kleeffolie. Gegarandeerd waterdicht, en daar is-ie wel effe zoet mee...... (Maar inde baas die ik op het oog heb, gaan wel 20 van die grote potten gel, hoor....dan kun je beter ee ngrote hoeveelheid behangersplaksel maken en die kleuren met voedselkleurstof)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Scheerschuim zakt trouwens in ; dat zou je VLAK voor het uitpakken moeten opspuiten. Maar een laag piepschuimballetjes is ook leuk - vooral in combinatie met gel pf plaksel :lol: Jaa, ik hou wel van dat type surprises,.....;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha ik hou er ook van . Leuke tips !

Antwoorden (2)

je zou ook een beertender kunnen maken ,daar kan ook een kookboek in en je je heb niet veel kosten alleen een beetje handig zijn en een model staat hier
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste kan je dit van papier-maché maken.
Van heel fijn kippengaas maak je het model, dan beplak je dit met papier mache.