Hoe snel gaat de optakeling van de Goliath?

Mijn wiskundeboek zei 4 km/u. Daar geloof ik niks van.

Toegevoegd na 4 minuten:
Naar mijn idee gaat het veel sneller dan lopen :/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bel walibi, techneuten daar zijn de enigen die het zeker kunnen weten.

Antwoorden (3)

Dat kan best goed. Dat is bijna net zo snel als loopsnelheid. Stel je voor dat je opgetakeld wordt en er loopt iemand naast je.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
16km/u heb ikl gelzen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb er ingezeten en had mijn Garmin etrex vista hcx met hoogte meter bij me. Het hoogste punt was 40m.
De hoogste snelheid was 110km/u
Idd geen antwoord op je vraag maar misschien kun je er toch iets mee. Het is ahw een driehoek waarvan 1 zijde 40m is. Als je iets meer gegevens hebt kun je de snelheid misschien wel uitrekenen.