waar kan ik stopwatch kopen met AA of AAA als batterij?

Voor gemakkelijk batterij, want knoopbatterij vind ik onhandig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1K

Antwoorden (2)

Een echte stopwatch weet ik niet of je die vindt. Die zijn meestal zo klein dat er geen plek is voor een grotere batterij.
Maar als je niet meer wilt dan tijd meten en terugtellen, kun je voor een kookwekker gaan kijken. Je hebt dan geen functies als rondetijden e.d., en ook geen handerdsten van seconden.
Ik heb een kookwekker van de Blokker waar een AAA-batterij inzit.
Overigens kun je ook een app downloaden voor je smartphone, als je die hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hier

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/672774/TFA-Timer-en-stopwatch-Shake-Awake-b-x-h-x-d-48-x-75-x-30-mm

conrad noemt het een potloodbatterij, maar bij accessoires staat gewoon aaa penlite