wat voor skateboard kan een beginner het best gebruiken?

ik heb nu een skateboard van intertoys. Daarop kom ik haast niet vooruit wand de wieltjes zij enorm stroef. Ik denk niet dat het komt doordat ik hem nog moet inrijden want ik heb mijn skateboard al best lang en doe er ook veel mee. Wat voor soort skateboard kan ik beter nemen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1K

Het beste antwoord

Er zijn diverse winkels die skateboarden verkopen. het beste wat je kunt doen is naar zo'n (skate)winkel gaan en aan de verkoper vragen welk skateboard het beste bij jou past. er zijn namelijk best een hoop verschillende soorten. hij of zij zal dan met je kijken welke het beste bij je past. alleen zullen de skateboards daar wel een stuk duurder zijn dan die van de intertoys. ik heb zelf een paar jaar geleden een skateboard gekocht in een skatewinkel. was wel prijzig maar wel heel erg goed!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een beginnende skateboarder die echt trucjes wil oefenen zal een skateboard moeten kopen waar ook concave in zit. Maw, het skateboard deck moet voldoende gevormd zijn om verder te komen met tricks zoals een kickflip. Bekijk goede beginner skateboards op skateboard-webshop.nl