Welke sporthorloges zijn vergelijkbaar met de Garmin forerunner 305 tot ca. 160 euro?( over de 310XT lees ik niet zoveel positiefs!)

wil eigenlijk weer 305, ben hier super tevreden mee/ prijs was laatste tijd rond 140 euro
zie dat deze niet meer verkrijgbaar is!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Ik heb sinds kort een Nike+ Sportwatch. Ben er erg tevreden over. Ik weet niet hoe de functionaliteit zich verhoudt tot een Garmin.