Spullen verkopen op een vlooienmarkt, hoe bemachtig ik een kraampje op zo een markt?

Ik heb allerlei spullen van goede kwaliteit, het meeste is kleding en ik wil dit graag verkopen en dan niet via internet.Maar op een markt.Ik ken niemand die hier iets meer van afweet dus is mijn vraag; Hoe kan ik een plekje krijgen voor mn spullen en hoeveel kost dit ongeveer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Antwoorden (2)

Dit ligt helemaal aan de soort markt waar je naartoe gaat, sommige markten hebben een soort vereniging of een bestuur en die moet je dan opbellen om een kraampje te krijgen of te huren, maar bij sommige markten moet je maar gewoon het geluk hebben dat er nog een plaatsje vrij is waar je je spulletjes uit kan stallen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op deze site kan je zien wanneer er waar in nld markten en vlooienmarkten plaatsvindt. Ook contactgegevens van de organisatie die de kraampjes regelt en verhuurt!
www.hollandsemarkten.nl