ik ben mijn training vergeten, wat moet ik doen?

ik zit in een eerstelijns team en ben mn training vergeten doordat ik nog niet in het ritme zat. ze mogen me al niet, wat moet ik doen? ik heb morgen weer een training!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Gewoon je verontschuldigingen aanbieden en meetrainen. Anders kijken of je niet misschien overgeplaatst kan worden naar een ander team?