Zijn er ook speciale Fietstochten voor racefietsen?

Dan bedoel ik dus met goed asfalt waar je lekker kan fietsen en niet te kleine rondjes?
Ik heb al een beetje online gekregen alleen dan krijg je meer normale fietstochten met mooie natuur en zo.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Over het algemeen is het voor iedereen mogelijk om een prof. tour te rijden de dag voorafgaand aan de wedstrijd...

Verder zou je ook bij de ANWB, of VVV kunnen informeren naar speciale tochten voor racefietsen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Die informatie is simpel te verkrijgen bij de wielrenbond.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk eens op Le Champion
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Afhankelijk van hoe fanatiek je bent kan je er ook over denken om naar de ardennen te gaan (hele mooie fietswegen) of mee te rijden aan een bergtocht in bijvoorbeeld Belgie.

Ook in Limburg heb je mooie tochten dat je door de natuur fietst..