waar kopen kermis exploitanten hun penningen?

ik ben erg benieuwd waar bijvoorbeeld mensen van de botsauto hun penningen inkopen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
10.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon kan ook de rups of de draai molen maakt niet uit

Antwoorden (3)

Die kopen ze in een kermiswinkel. Bijvoorbeeld deze: http://www.kermisshop.nl/home/betaal-munten/kermis-munten.html
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus als ik het goed begrijp zou ik voor weinig dit soort munten via internet kunnen kopen en vervolgens lekker bijna gratis in de bosauto’s kunnen gaan.
Amadea
11 jaar geleden
Nee, hoor. Klik maar eens op "klant worden": Deze aanvraag is enkel beschikbaar voor bedrijven. Een aanvraag zonder correct BTW nummer zal niet in behandeling worden genomen.
Bij leveranciers die speciaal kermis penningen verkopen:

http://www.tokencompany.nl/nederlands/tokens-penningen-betaalmunten.htm?gclid=CIrT8KPchbICFU5_fAod_RYAeA
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk eens op www.damenplastics.nl