Als een aanval binnen de mat gestart word en de scheids denkt dat er een punt te scoren is laat de scheids het doorgaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ivana
11 jaar geleden
Dit was precies het antwoord dat mijn echtgenoot me deze week gaf op mijn zelfde vraag. Plus

Andere antwoorden (1)

aanvullend op het antwoordt van HCNN, als je met een teen nog de mat raakt en je zet een aanval in moet de scheidsrechter de aanval laten doorgaan.

Toegevoegd na 43 seconden:
LHCC