heb ik een opzeg termijn voor een voetbalvereniging ?

Mijn dochter wil niet meer voetballen en nu is er een accept binnen gekomen voor het nieuwe seizoen kan ik deze cancelen?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb gebelt en daar zeggen ze dat ik hem mag afkopen voor 45 euro is dat normaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
2.4K

Antwoorden (2)

Hangt helemaal af van wat bij die voetbalvereniging in de statuten staat. De meeste vv hebben een opzegtermijn van 1 maand. Dat is wel zo netjes, anders sta je met een incompleet elftal.

Als jij die acceptgiro niet betaald, deze terugstuurt met opzegging, is er niks aan de hand.

Toegevoegd na 25 seconden:
https://www.opzeggen.nl/algemeen/voetbalvereniging/opzeggen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de meeste sporten moet je voor een bepaalde datum opzeggen voor het nieuwe seizoen (wat dus een schooljaar is). Bij onze vereniging moet je opzeggen voor 1 mei want we moeten dan ook de nieuwe teams inschrijven en zaalhuur regelen.

Bij voetbal is het vaak ietsje later maar je bent nu echt te laat.

Kijk op de website wat de regels voor opzeggen zijn want DAAR moet staat waar je je aan had moeten houden en ja als dat in de regels staat mogen ze je die 45 euro laten betalen. Wij hebben die regeling niet eens op papier maar bieden het betalen van een deel van de contributie vaak wel aan als coulance maar in principe moet iedereen de volle mep betalen als men na 30 april opzegt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb even de dichtsbijzijnde club opgezocht en daar staat precies wat jij zegt: je moet voor 15 juni opzeggen en als je tijdens de zomerstop opzegt moet je 46 euro betalen.

Dit zal dus bij jou ook wel op de website staan.