Waarom gaan ze naar het synchroonspringen in een klein (warm?) bad?

Ik zit op eurosport te kijken en valt op.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je precies? Moet het zwembad groter of kouder?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok na het antwoord begrijp ik het.... het is handig om na te schrijven ipv naar want dat is nogal verwarrend. Het is na de wedstrijd als het er na is en je gaat naar de wedstrijd als je er naar toe gaat.
Cryofiel
11 jaar geleden
Oh, dankjewel, Pelle. Ik las ook wat er stond: ze stappen eerst in een klein bad, en worden dan met bad en al naar het synchroonspringen getransporteerd. Ik kon me daar al niets bij voorstellen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
viel mij ook op ik denk omdat ze ''direct'' weer moeten en daardoor in warm bad kunnen zodat de spieren niet teveel afkoelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal houd ik dat naar en na wel uit elkaar maar dit keer kwam ik er ook even niet uit, pas na het antwoord viel het kwartje.... in een warm bad!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stom. Maar bedoelde inderdaad na! Bedankt voor het antwoord

Het beste antwoord

Ze moeten meer dan 1 keer springen. Om tussen de springen door toch warme spieren te houden gaan ze in een warm bad. Als de tegenstander gesprongen heeft kunnen ze zo weer door zonder opnieuw warming-up te doen.

Toegevoegd na 40 seconden:
De sprongen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Om hun spieren warm te houden