Waar vind ik het beste online overzicht voor de Olympische Spelen?

Je wordt momenteel helemaal platgegooid met overzichten van de Olympische Spelen. Dagbladen, weekbladen en tijdschriften zitten er helemaal vol mee. Ook op internet is er van alles. Maar juist door het grote aanbod raak je de weg kwijt.
Ik ben gewoon op zoek naar een heel simpel overzicht van wat er iedere dag te doen is, waar en wanneer. Eventueel ook met de vermelding van de belangrijkste kanshebbers per onderdeel.
Wie o wie kent zo'n link?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zocht ook zo iets inderdaad met kanshebbers en info maar nog niet gevonden, gv!

Antwoorden (3)

De officiele site van de olympische spelen is meestal het makkelijkste.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Persoonlijk vind ik deze site veel te rommelig overkomen. Het hoeft voor mij niet echt in het nederlands te zijn, maar dit is nu precies wat ik NIET zoek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas
Zo'n lijst wordt natuurlijk heel groot als je die compleet wilt hebben, vandaar toch een linkje naar een compleet en niet een simpel overzicht, te vinden op de officiële site van london2012

http://www.london2012.com/schedule-and-results/

Je kan makkelijk door doorklikken bij verschillende overzichten komen (b.v per dag of per sport)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bijvoorbeeld een iPhone/iPod hebt, kun je de olympische spelen app downloaden. Deze is heel overzichtelijk en je kunt wedstrijden per sport in je agenda laten plaatsen.