Hoe kom ik aan een draaiventiel met dop voor een opblaasboot-Kayak?

Marktplaats is niks te vinden, misschien tips voor een online shop voor accessoires

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Die worden niet los verkocht. Ten minste niet in de winkel.
Je zou de fabrikant (via de verkoper of via een naam op je boot) kunnen achterhalen en er daar 1 te bestellen. Ook op rommelmarkten of 2e hands winkels kun je ze misschien tegenkomen compleet met boot. Als je boot dan lek is kun je het fentiel overzetten ;) laatste mogelijkheid is een advertentie plaatsen op bijvoorbeeld marktplaats. Misschien wil er iemand een lekke boot verkopen, waarvan het ventiel nog goed van is ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een luchtbed met zo'n kanon van een ventiel?? Hihi, hopelijk een beetje netjes weggewerkt ;) Normaal gesproken worden ze (expliciet voor een bepaalde boot) niet los verkocht in winkels, en zitten er ook geen reserve ventielen bij omdat deze vast aan de boot zitten. Ook worden ze van binnen vast gezet. (iets waarvoor je de boot zelf open moet maken bij de naat) Mag ik vragen hoe je hem nu vast gaat maken?
Probeer het eens bij watersportwinkels.