wanneer moeten de campeerders van de zwarte cros weg zijn (2012)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Openingstijden camping

De Zwarte Cross Camping zal op donderdag 19 juli de poorten openen en op maandag 23 juli 2012 is het feest voorbij.

Toegevoegd na 9 minuten:
Je moet op maandag 23 juli voor 12 uur vertrokken zijn: http://www.zwartecross.nl/pagina/nl/10/10/campingreglement.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is heel duidelijk

Andere antwoorden (1)

Maandagochtend voor 11.00 uur vertrokken zijn!

Toegevoegd na 1 minuut:
Staat op de laatste pagina's van het programmaboekje! Je Utopia paspoort!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier staat 12 uur: http://www.zwartecross.nl/pagina/nl/10/10/campingreglement.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet iedereen heeft een boekje (omdat ik vandaag op vakantie gaat moest ik dit even weten i.v.m drukte op de ned wegen