Word de python in 2015 afgebroken?

De python in de Efteling is al heel oud.
Nu heb ik geruchten gehoord dat deze achtbaan in 2015 word afgebroken klopt dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, het klopt dat er geruchten zijn... :-)

Het beste antwoord

Er zijn vooralsnog alleen geruchten. De geruchten die ik hoor en aannemelijk acht is dat er nu gekeken wordt of de python opgeknapt moet gaan worden of vervangen. Enkele punten die aangevoerd worden om hem op te knappen is nostalgie. Een punt om te vervangen is dat de Python gewoon weg niet meer spectaculair is t.o.v. andere attracties.

Ik vermoed dat de Efteling niet zomaar een attractie weg zal halen zonder iets nieuws ervoor in de plaats te zetten.