weet iemand of er nog leuke dingen zoals braderieën/ vlooienmarkt / zomermarkt rommelmarkten zijn 21 juli tot 27 juli in de buurt van winterswijk?

wij zijn dan hier op vakantie en kan niet veel vinden dan alleen de wekelijkse markt. Weet iemand nog een leuke aanrader? en trouwens als je nog iets weet waar je goed kan eten en voordelig dan hoor ik het ook graag! Onze voorkeur gaat uit naar wokken...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

je kunt deze vraag op google intoetsen en dan kom je wel een paar websites tegen waar wat tips in staan:
www.wattedoenin.nl of www.dagjeweg.nl. Je kunt hier ook zoeken in de regio. Fijne vakantie!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je reactie! maar ik heb uiteraard al flink gegoogeld. en ook op die site's geweest, maar daar staat niet echt wat op in de omgeving van winterswijk. En omdat lang niet alle markten vermeld staan op het internet, vroeg ik me af of iemand het misschien uit dit buurt mij zo wist te vertellen...