Weet iemand waar ik goedkope hardloop schoenen kan kopen? Het liefst een online winkel. Ik ben op zoek naar goede hardloop schoenen maar zijn zo duur!

Ik weet dat goede hardloop schoenen nooit goedkoop zijn, maar ik ben dan in ieder geval op zoek naar de goedkoopste.
Vind kwaliteit wel het belangrijkste, maar als het goedkoop kan dan liever goedkoop.
Mijn huidige schoenen zijn erg slecht, gewone gymschoenen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Amadea
11 jaar geleden
Met jouw voeten moet je nog je hele leven doen. Is het dan wel verstandig om goedkope schoenen te willen, die kunnen veroorzaken dat een voet verzakt of dat je eksterogen en blaren krijgt?

Het beste antwoord

Wat je ook doet, koop ze in een fysieke winkel. Daar krijg je speciaal op jouw voeten toegespitste schoenen.
Je zult zien dat je dar veel beter op loopt en minder last van blessures krijgt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

in dit geval kan ik alleen maar zeggen: "Goedkoop is duurkoop".
Hardloopschoenen zijn heel persoonlijk, wat bij de ene persoon de perfecte schoen is, veroorzaakt blessures bij een andere persoon.

Mijn advies: Ga naar een echte loopwinkel en laat je daar schoenen aanmeten.
Ze zetten je op een loopband, kijken hoe je loopt (trekt je voet naar binnen tijdens het lopen of juist niet) en kiezen schoenen die stevigheid bieden op plekken waar je het volgens de analyse nodig hebt.

Oke, het kost één keer wat meer geld, maar dat is altijd nog beter dan schoenen kopen die je problemen geven, waarna je binnen een paar weken alle plezier aan het lopen kwijt bent.

Mocht je perse dit advies in de wind willen slaan en goedkoop schoenen zien te vinden online, kijk dan eens bij Zalando of Plutosport oid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juustem! +
Ritsuka
11 jaar geleden
Klopt, ik ben superblij met mijn speciaal aangemeten schoenen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Anders ik wel.
Ik heb ze ooit laten aanmeten.
Drie jaar later had ik nieuwe nodig, ik dacht slim te zijn, naar een gewone sportwinkel te gaan en schoenen van hetzelfde merk en type te kopen, maar dan dus het model van dat jaar...
Dure beslissing!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door schade en schande.....enz.etcetera, und so weiter!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ en er is uitverkoop dus als ze nu gekocht worden heb je ze ook al een stuk goedkoper.