mag je camperen op je eigen weiland met 1 tent?

mijn zoon wil met een paar vrienden een week in een tent op een weiland slapen. Het weiland is van ons, mag dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
6.4K

Antwoorden (4)

Ja dat mag. Je mag er alleen geen camping van maken, dus dat je er geld voor gaat vragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het jou eigendom is mag dat natuurlijk.
11 jaar geleden
Jazeker , het is je eigen terrein.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je mag zelfs in het weiland van een ander gaan staan met een tent etc, zolang je maar TOESTEMMING van de eigenaar hebt.
Op eigen terrein mag je ook wel meer dan een tent zetten.
Je moet er wel voor zorgen dat je de natuur niet verstoort.
Mijn zoons hebben een tentfeest gegeven op het weiland van een bevriende boer (in overleg) maar ze hadden ook een flinke geluidset meegenomen die ze behoorlijk hebben laten knallen 's nachts.
Daar waren politiemensen minder blij mee.
Omdat het verder in goed overleg gegaan was en ze direct gestopt zijn met herriemaken, liep het met een waarschuwing af....