10 teams, +-10 spellen, allemaal elk spel gedaan en tegen alle teams gespeeld, kan dit in een schema?

Voor de introductie hebben we 10 klassen en tussen de 8 en 10 spellen (net wat het makkelijkste plannen is). Elk spel moet met 2 teams gespeeld worden.

Nu wil ik dat elk team elk spel heeft gedaan en tegen elk ander team heeft gespeeld. Kan dat in een schema? Ik ben er al even mee bezig maar kom er simpelweg niet uit..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Het beste antwoord

Ik ben voor je al een heel eind, heb 10 teams gemaakt A-J en 9 spellen (elk team speelt 9 spellen tegen 9 andere tegenstanders) en ook welke periode welk team welk spel speelt.

Ik heb nu twee periodes vol. Ik wil wel verder maar misschien kun je het verder zelf?

Toegevoegd na 1 minuut:
Via een PB kun je mijn excel wel opvragen.

Toegevoegd na 12 uur:
Sorry, het is mij niet verder gelukt. Het blijft trial and error en telkens kwam ik op de error. Er zou een mooi systeem moeten zijn te vinden ergens op internet voor zoiets. Ook handig voor bijv tenniswedstrijden in een pouletje ofzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat je voor elk spel een apart schema moet maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10 spelers en 10 spelen en elk spel door elk team tegen elkaar dat zijn dan zo een 450 in totaal.
Als het al praktisch zou kunnen heb ik een voorzetje gemaakt in Excel voor zowel de planning als de score.
Veel succes en als er nog vragen zijn laat maar komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik het goed begrijp moet elk team ééns tegen een willekeurig ander gespeeld hebben en niet tegen alle andere teams.
U heeft 2 matrixen, een voor de planning en een om de score bij te houden per spel.
Ook al moet niet iedereen tegen iedereen spelen blijft het bruikbaar, dan vult u enkel de relevante gegevens in.
Hiermee behoudt u een perfect overzicht.
nee dat kan niet lekker voor je :b