Hoe kan je deze "V-vorm" krijgen tijdens fitness? Zie afbeelding.

Buikspieren? Fietsen? Graag duidelijk en volledig uitleg, alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is het deel onder de zogenaamde sixpack en die krijg je allebei als al het vet daar weg is: Je kunt je buikspieren nog zo hard trainen, maar als je een laag vet erover hebt zul je nooit een sixpack krijgen. Daarom zul je een tijd lang Cardiotraining moeten doen tot je een strak buikje hebt. Je kunt op fitness gaan en hier op de loopband gaan rennen of op de fiets. De makkelijkste en goedkoopste manier is om minimaal 4 dagen per week een half uurtje te gaan rennen of te fietsen op een hometrainer thuis. Ook een goede manier is om te gaan touwtje springen. Hiermee verbrand je veel vet en krijg je goede conditie. Denk maar aan professionele boksers! Wil je het echter wat serieuzer aanpakken om een gegarandeerd resultaat te boeken? Je kunt er aan denken om dan een dieet te volgen. Met een dieet wordt overigens zeker niet hongerlijden bedoeld! Een dieet is simpelweg een aanpassing van je eetpatroon. Je vervangt de slechte dingen door goede dingen en hebt heel precies staan wat je op een dag eet. Zo voorkom je vreetpartijen. Een populair boek is bijvoorbeeld Het Mentale Dieet Plan. Ik raad je aan even een kijkje te nemen. Maak je overigens geen zorgen over spam: De site ziet er misschien wat schreeuwerig uit, maar het is echt een goed product. Meer informatie vind je hier: http://sport.infonu.nl/diversen/17565-hoe-krijg-je-een-sixpackwasbordje.html Toegevoegd na 41 minuten: Ik had niet gezien dat die laatste zinnen meegekopieerd werden, dat was niet de bedoeling. Vanaf een populair boek moet er dus eigenlijk af.

Dit heeft te maken met afvallen en hypertrofie. Hypertrofie is een vorm van Body Building training en daarnaast het vet% zo laag mogelijk zien te krijgen. Dit zorgt ervoor dat de V-vorm van zelf te voorschijn komt!

Bronnen:
www.bodyempowerment.nl

die spiergroepen kun je krijgen door situps te doen waarbij je met je rug omhoog komt en je linkerschouder naar je rechter knie draait en terug. en dan met links naar je rechter knie... maar je moet idd wel eerst wat babyvet weghalen. anders word je alleen maar steviger met een V maar die niemand kan zien door het vet ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100