Kan dit écht? Bowling truc.http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl-nl&vid=b985b057-7423-4a23-9048-8f9ad50ceb2a

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Antwoorden (8)

Waarom niet. Het filmpje lijkt mij als leek op het eerste gezicht niet gemanipuleerd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Blijkbaar, het staat immers op tape.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dat kan. Ik heb zelf in de USA iets soortgelijks gezien. Het vereist wel ontzettend veel training en hoewel ik mezelf mag beschouwen als een redelijke bowler ,zal ik dit nooit kunnen, helaas.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als je bal het juiste effect meegeeft wel, maar het is beslist geen makkelijke worp.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kan inderdaad. Het lijkt erop dat de eerste kegel veel verder naar voren staat dan normaal bij bowlen het geval is. daardoor is het mogelijk dat de bal zo van richting verandert, dat de andere kegel geraakt wordt.

Bij een reguliere opstelling van de kegels zou dit alleen kunnen als de bal ongeveer 90 graden van richting verandert wordt, hetgeen niet echt mogelijk is vanwege het beperkte gewicht van de kegels t.o.v. de bal.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kan inderdaad.. Sterker nog, als op dezelfde baan alleen de pin links achter( 7 ), en de pin (kegel) rechts achter( 10 ) er nog staan, is het mogelijk ze met één worp te verwijderen!.
Er zijn zelfs zgn "7-10 toernooien". (De 7 en de 10 staan dan voor de locatie waarop de pins staan).
Middels effect aan de bal gegeven wordt een van de twee pins aan de binnenkant licht geraakt, waarna hij via de wand weer de baan oprolt, en de andere pin omgooit (mits goed uigevoerd) Mooi!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ofcourse not!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoals ik in mijn eerder antwoord al aangegeven heb, kan het wel degelijk!!
Ik heb het met mijn eigen ogen mogen aanschouwen...!!!