Welke windsurf set is voor een beginner geschikt??

Ik wil graag gaan windsurfen en neem lessen, wil dus een eigen setje aanschaffen voor op het meer bij ons in de buurt maar welke maten enzo moet je hebben heb er nog geen verstand van. Ik ben 52 kg en ben 1,75 lang. Kun jij mij helpen..?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Vraag je instructeur, of ga bij een winkel langs. Als in de naam "Rookie" of "Easy" voorkomt is het meestal voor beginners.