Turnen is wel een goeie sport voor jou lichaam .
Maar de kans op rugletsel is wel groter met turnen dan zonder het turnen .
Met turnen wordt er af en toe net iets teveel gevraagd van jou rugwervels en tussenschijfen voor een bepaalde oefening .
En die oefening waar je op de voeten staat en achterwaarts met jou handen de grond moet raken .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je word er erg lenig van. Maar de kans is wel groot dat je valt en je botten breekt. Als je onder goede begeleiding staat dan kun je het goed aanleren zonder grote kans op blessures.