ik ben op zoek naar de titel van een liedje (zie beschrijving) waar door 3 meisjes zumba op wordt gedanst?

ik deed eerst altijd zumba dansjes op youtube opzoeken, nu ben ik de titel vergeten en vind ik hem nergens meer, het is volgens mij door drie meisjes gedaan. het dansje gaat ongeveer zo: eerste rechterhand en rechterbeennaar voren, dan linkerbeen en linkerhand. dan rechterbeen naar achter en beide handen tegenelkaar boven je hoofd, dan linkerbeen naar achter en handen die je tegenelkaar hebt naar onder ongeveer voor je gezicht. hoe heet dit liedje weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

zuba girls
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kaoma, Lambada
ZomerHit van 1989
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of bedoel je de macarena...
Ook zo'n leuk (oud) liedje: Los Del Rio - Macarena (Original Promo Only Version) http://youtu.be/T_oTqmBrLnA