Ik zou er langs gaan of opbellen, aangezien het niet op hun website staat vermeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Onbeperkt fitnessen vanaf € 3,99 per week!

Nieuw bij SportsPalace: de vestiging in Zutphen, Zieuwent en Doetinchem Centrum heeft ook een Basic-abonnement. Op een Basic-afdeling kun je zeven dagen per week onbeperkt trainen op hoogwaardige TechnoGym en Life-Fitness cardio- en krachttoestellen. Bij dit abonnement gaat het om fitness! Je betaalt alleen voor hetgeen je wilt en niet voor zaken waarvan je geen gebruik maakt.

SportsPalace Basic:
- fitness en cardio op hoogwaardige apparatuur
- kleedkamers
- eigen entree en ruimte
- parkeerplaatsen (m.u.v. Doetinchem Centrum)
- gebruik maken van de bar"

http://www.sportspalace.nl/algemeen/basic