Kan ik bij bol.com een hartslagmeter en horloge met gps bestellen?

Ik heb behoorlijk veel waardebonnen van bol.com en wil een hartslagmeter en horloge met gps die alle data van het hardlopen doorstuurt of kan doorsturen naar een pc/laptop/tablet (data achteraf inladen kan ook).

Is zoiets te koop bij bol.com?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dit kan je niet intypen in het zoekveld op de bol.com omdat???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...ik alleen de mobiele site kan bereiken op m'n gsm en het zoeken daar te traag is. Besides, als je niet wil reageren doe je dat niet :-)

Het beste antwoord

de hartslag meter is verkrijgbaar in de kleuren roze en zwart (Bron 1).

Voor het horloge met GPS is er ook keuze uit 2 modellen (Bron 2).