Wat is het verschil tussen set en paar met dumbells kopen?

http://fitnessapparaat.nl/dumbbells/gietijzer-dumbell-dumbellset-p-531.html

ik ben van plan deze dumbells te kopen, maar ik liep tegen een probleem aan. Onder aan de site staat: '' Dit is een set en geen paar! ''. Betekent dit dat het maar 1 dumbell is of dat het 2 dumbells van 15 kg zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

De uitleg staat er ook bij: Deze gietijzeren set bestaat uit 1 dumbelstang met schroefeinden (36 cm), 2 schijven van 0.5,1,2 en 3 kilo. Het is dus één dumbell waar je verschillende gewichten aan kunt bevestigen. Wil je beide armen tegelijk trainen, dan heb je twee van zulke sets nodig.
Amadea