Wanneer er waar is er een kindervrijmarkt in de omgeving van Arnhem? Moeten ze zich van te voren opgeven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

De Buitenplaats (wijk Schuytgraaf) van 10 tot 15 uur. Alle kinderen uit de wijk Schuytgraaf hun speelgoed verkopen bij De Buitenplaats. Buiten op de binnenplaats wordt een grote vrijmarkt opgezet. Alle kinderen en hun ouders mogen hun kleedje spreiden en hun spulletjes verkopen. Je kunt tot 27 april je opgeven voor deze markt. Aanmelden en deelnemen is gratis. Doe dit via: de.buitenplaats@siza.nl of via wvschuytgraaf@gmail.com

Andere kindervriendelijke markten zijn :

GOEMAN BORGESIUSPLEIN, Sonsbeek-Noord.

HOMMELSTRAAT. De Klaren-Koninginnemarkt is van 10 uur tot 16 uur.

KERKPLEIN. Markt bij de EUSEBIUSKERK.

LEONINUSSTRAAT. Vanaf 10.30 uur open, handelaren worden geweigerd.

SONSBEEKPARK.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij koninginnedag natuurlijk! Kinderen staan vaak gewoon in sonsbeekpark zonder opgave.
Bij de eusebiuskerk moet je denk ik wel opgeven, maar daar is het ook megadruk en een slagveld. Sonsbeek is relaxter, wat ruimer, biertentjes voor grown-ups, theater en poppenkast en natuurlijk voldoende speelveld. Maar ws ook wat minder kopers...