Spierpijn waar je je arm heen er weer beweegt op dat punt. klopt dit? zie extra uitleg

Ik ben gister en eergisteren sportschool geweest en heb me triceps en biceps getraind. nu heb ik daar niet zo veel last van en in me arm waar je zegt maar je arm mee beweegt heel veel.
Klopt dit?

Toegevoegd na 1 dag:
Waar de hoek 90 graden is heb ik pijn.
http://etc.usf.edu/clipart/4100/4148/arm_2_lg.gif

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Uhh, ik snap 'em niet volledig: 'in me arm waar je zeg maar je arm mee beweegt'? Wat ik vermoed is dat je aanhechtingsspier (het zit waarschijnlijk in je schouder of niet?) geirriteerd, danwel verrekt is. Zoiets kan gebeuren door een verkeerde beweging of overmatig trainen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee zeg maar waar je elleboog zit, maar dan aan de binnenkant.
ja heet douchen dan gaat het wel over
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, maar als ik me biceps en triceps hebt getraind, die voel ik nauwlijks, ik voel zeg maar niet me elleboog maar aan de binnekant ervan.
Denk dat ik weet waar je bedoelt,heb hier ook pijn aan ,is de pees die van je elleboog naar schouder loopt,over de triceps,die is overbelast.
Ik heb hier al maanden last van,ben door blijven gaan met overbelasten en nu ook last van bicep en schouder.
De pees moet veel langer wennen aan belasting dan spieren,dus rustig opbouwen in zwaarte.
ik heb toen ik begon met fitness in me enthousiasme te zwaar belast en nu zit ik nog lager in gewichten dan toen ik begon,nu het pas bij jou begonnen is zou ik maar gauw rustiger aan doen anders zit je er net als ik blijvend mee.
Is het je rechterarm? als je rechts bent dan.
ik ben links en heb de klacht dan ook links,die gebruik je zowiezo al meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey, top antwoord. Vandaag voelden ik opeens de spierpijn in mijn bicep en was het bij diie pees weg. Had het beide armen.. Moet ik nu meer gewicht minder reps of minder gewicht meer reps?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier, waar de hoek 90 graden is heb ik de pijn gehad.
http://etc.usf.edu/clipart/4100/4148/arm_2_lg.gif
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja achter je elleboog gewricht als je hem 90 graden buigt,net aan het begin van bovenarm.
bij mij als ik me elleboog langzaam beweeg met me arm iets omhoog zie ik ook de pees iets verspringen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oja,beter lichter in gewicht en dan wat meer reps ja en vooral opletten armen (ellebogen)niet te overstrekken.