Waar kan ik een puzzel van nijntje 1000 st kopen? (zie uitleg)

een vriendin van mij houd heel veel van nijntje, ze puzzelt graag 1000 st puzzels, ze is wel 32 maar ze is gek van nijntje, dus als iemand weet waar ik ze kan kopen, op internet of in het noorden van nederland in de buurt, dan denk ik dat ze dat heel leuk vind.

p.s. ik heb al op google gezocht maar kon niks vinden, wel nijntje puzzels wat minder dan 10 stukjes, maar misschien weten jullie iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

het is moeilijk om een nijntje puzzel te vinden met 1000 stukjes aangezien nijntje echt voor kinderen zijn.
Wat je wel kunt doen is op een site een eigen puzzel maken en daarop een foto van nijntje doet.
zie bron :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk idee! +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (2)

Marktplaats.nl staan heel veel van dat soort dingen op
Of naar de speelgoedwinkels zoals intertoys bartsmit of de grotere zoals toysrus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal gesproken is dit niet mogelijk. De nijntje doelgroep is namelijk anders dan de doelgroep van puzzels met 1000 stukjes.
Een puzzel maken is een optie. Maar door de eenvoud van de nijntje figuren (veelal 3 à 4 kleuren, simpele lijnen en vaak grote zelfde vlakken) lijkt het me ook niet geschikt hier een puzzel van te maken. Vrijwel alle stukjes lijken op elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, de tip is leuk om hem zelf te maken maar het puzzelen zal niet leuk zijn!