Hoe werkt een Nike+ sensor op een Iphone4?

Ik heb een Nike+ sensor en Nike+ schoenen. Ik deed de draadloze sensor die in de Kit zat in mijn Iphone en kreeg een bericht dat dit niet hoeft omdat de ontvanger al is ingebouwd.

Maar ik zie nergens een app die ik moet starten. In de gebruiksaanwijzing staat "Start de training". Maar hoe doe ik dit? Moet ik een app downloaden?

Toegevoegd na 59 minuten:
Ik heb me in ieder geval aangemeld op http://nikeplus.com/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Het beste antwoord

Bij je instellingen op je iPhone kan je onder het kopje Nike + iPhone je sensor activeren. Als het goed is verschijnt er dan op jouw homescherm (waarschijnlijk op de laatste pagina) ergens een icoontje. Dit is de app die jij kan gebruiken.
Ik hoop je zo geholpen te hebben!

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze vond ik nog op google...