Worden er ook nog nieuwe sporten uitgevonden?

Bv: voetbal met 4 doelen en 2 ballen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Het beste antwoord

Ja hoor, er zijn voorstellen gedaan om het Fierljeppen olympisch te maken, dan is dat toch een nieuwe sport op de spelen...
En laatst is er boerengolf uitgevonden door Nederlanders, dat zijn boeren die hun weide niet meer mogen laten begrazen en dan kunnen ze een weide toch exploiteren door het volk er te laten boerengolven...

Dus ja er komen er genoeg bij door de jaren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ja hoor, bijvoorbeeld Prulbal http://www.goeievraag.nl/vraag/speel-prulbal.26496
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hole in the wall
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en het spijt me, maar ik zat het gisteren dankzij mijn zoon te kijken en werd echt kotsmisselijk van de zogenaamde pret die ze daar hadden. Van mij hoeft dat programma niet te blijven.
Ja, ik heb er een uitgevonden:
Het heet Vonkbal.
Het is een combinatie tussen voetbal, handbal en honkbal.
Het gaat zo: Je staat op een honkbalveld, maar in plaats van een kleine honkbal met knuppel te slaan, moet je een voetbal in het veld trappen. En in plaats van dat je een rondje om het veld moet rennen om de vier honken, moet je naar een rekje lopen waar heeel veeel handballen in zitten, en je moet op een goal mikken waar een keeper in staat. Je krijgt 1 punt voor elk doelpunt. Je beurt is voorbij wanneer de voetbal bij de brander is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, de belgen doen op de komende olympische spelen mee op het onderdeel verspringen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou er komen nooit eigenlijk nieuwe sporten alleen een mengelingen van sporten of die er op lijken maar nooit gloednieuwe sporten?