Waar haal ik Diploma plaatjes?

Ik weet nog dat ik vroeger een plaatje op mijn zwempak kreeg met A en B.
Nu heeft mijn zoontje pas diploma A gehaald en nu zat er niet zo'n plaatje bij voor op zijn zwembroek na navraag gedaan te hebben bij het zwembad bleek dat hun die niet verstrekken en hun ook niet weten waar wel :(
Omdat mijn zoontje nog al klein van stuk is wil ik wel zo'n plaatje op zijn zwembroek.
Iemand een idee waar ik die halen kan???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
3.9K

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overigens was mijn dochter 4 en klein van stuk met haar a diploma. Geen enkel zwembad heeft er een probleem van gemaakt. Ze vroegen wel vaak aan haar zelf of ze al een diploma had. Met alleen a kun je ze nog niet alleen laten in het zwembad, dus ben je er zelf toch ook nog bij?
Misschien bij een andere zwembad in de buurt proberen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een dergelijk diploma-embleem HOORT eigenlijk door het zwembad verstrekt te worden, en de meeste zwembaden verkopen ze ook a 65 cent per stuk.
Ik weet niet of je zoontje een diploma van de NPZ/NRZ heeft , want er zijn meerdere (erkende) systemen, vooral bij kleinere particuliere zwembaden, en DIE verkopen die plaatjes inderdaad niet.

Als het zwembad in kwestie ze niet heeft, zou je eens kunnen navragen bij grote (gemeentelijke) zwembaden . zwemscholen in de buurt. Als particulier kun je ze niet zomaar bestellen, want het is natuurlijk WEL de bedoeling dat je een dergelijk embleem alleen maar aanschaft als je het bijbehorende diploma ook daadwerkelijk HEBT / kunt overleggen / geregistreerd is.

(link is een willekeurig zwembad dat de emblemen verkoopt).

Het embleem is al een tijdje niet meer verplicht (omdat kinderen vaak meerdere badpakken hebben, en moeders geen zin meer hebben om ze er op te naaien), maar daar gaan wel weer stemmen voor op.

Gewoon een beetje rondbellen in de regio, dan vind je zeker een zwembad dat ze wel voor je heeft of kan bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slordig ; dat is feitelijk gewoon hun táák.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet de taak van het zwembad. Wel (mogelijk) de taak van de zwemvereniging die de zwemlessen geeft.