Waar heb je in de buurt van Zuid-Nederland, Belgie , in de verre buurt mag ook, een house of trampolines, trampolines street of zoiets?

Als je ook van flowboarden, snowboarden of mountainboarden een locatie zou weten mag je dat ook altijd melden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Voor snowboarden kan je terecht in Snowworld in landgraaf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Level up ski en snowboarden
te:

Capellestraat 16, 7780 Comines/Komen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bounz in Amsterdam
Welkom bij Bounz!

Wij raden u aan te reserveren op 020-6114481 om teleurstellingen te voorkomen.

Bounz, voor het eerst in Europa, is open sinds 20 juni 2011, en nu al een groot succes!

Bewegen is goed voor je, dat weten we allemaal. Maar bewegen is niet altijd leuk en soms een beetje saai. Maar niet bij Bounz! In Amsterdam staat een gigantische hal vol trampolines waar je kunt ‘Bounzen’. Een unieke manier om sport en fun te combineren. Gewoon voor de lol komen springen, een party te organiseren of een potje trefbal spelen. Bounz biedt sport, fun en entertainment voor iedereen, ongeacht leeftijd of niveau. We zien je graag op sportpark Ookmeer in Amsterdam Nieuw West.