Is het nodig om een kaartje te reserveren voor de bioscoop?

Ik ga nooit naar de bioscoop, dus ik weet niet of het een must is om te reserveren voor een paar mensen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
2.3K

Antwoorden (6)

Dat hangt heel erg af van de film en de dag waarop je gaat. Films die net een week of 2 in premiere zijn, en je wilt in het weekend / vrijdag / studenten steden: Donderdag; Reserveren.

Anders: Normaal gesproken niet nodig te reserveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou op zeker gaan, kan je ook je stoel uitzoeken (Pathe), bij Pathe krijg je overigens bij online reserveren ook nog een euri per kaartje korting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee. reserveren is niet altijd nodig.

Maar als de film heel populair is, is het misschien wel verstandig.
Harry Potter bijvoorbeeld was vaak uitverkocht.
Daar kon je alleen naar binnen als je bij de eerste 100 mensen zat, omdat al snel de zaal vol is.

Groeten Juda
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon doen. Niet zo moeilijk en je weet in ieder geval zeker dat je een plekje hebt. Voorkom vervelende verrassingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt ook aan de tijd waarop je wilt gaan. Rond etenstijd is er bijna niks te doen maar tussen acht en tien is het meestal best druk dus reserveren kan dan een uitkomst zijn om zeker te zijn van kaartjes. Je kunt dan ook je eigen stoelen uitkiezen. Zeker als je met een paar mensen gaat en zéker naast elkaar wilt zitten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je in je eentje gaat dan is er waarschijnlijk nog wel een plaatsje over.
maar als het een heel populaire film is dan moet je waarschijnlijk wel reserveren.
vooral als je met meerdere mensen gaat moet je eigenlijk wel reserveren als je met z'n allen bij elkaar wil zitten.

Hopelijk heb je er wat aan.