Ik ben op zoek naar een crea bea site waar je allemaal dingen kan knutselen via de computer. Weet iemand een site? Zet die onder dit berichtje.Bedankt

Ik ben opzoek naar knutsel idee ,en en site,s

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dingen knutselen via de computer?? Ik ken wel sites met patronen waarmee je dieren kunt breien/haken of iets met hout kunt doen, maar knutselen via de computer lijkt me moeilijk, tenzij je fotobewerking wilt doen oid.

Antwoorden (3)

Ik heb gewoon "knutselen" op Google ingetypt en daar kwamen veel sites op, bijv die ik hieronder heb gezet. Er zijn er dus genoeg, tenzij dit niet is wat je bedoelt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op: creatiefblogvandeweek.blogspot.com Hierop staat iedere dag een ander knutselidee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dat je dan iets hebt aan deze knutsel startpagina:

http://knutselen.startpagina.nl/

Links te over.