Welke cardiotraing doen om strakker/ droger te worden? (lees omschrijving)

Ik wil graag mijn buik en taille strakker/ droger traingen. Ik weeg voldoende icm mijn lengte maar wil me lichaam strakker hebben zodat mijn spieren beter zichtbaar worden en de kleine buikje en taille verdwijnt. Welke cardiotraing en de duur ervan of schema raden jullie mij aan? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
12 jaar geleden
combi van krachttraining en cardio is het beste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Droger??? Wat bedoel je met droger?
Ritsuka
12 jaar geleden
Droger is dat je als man een lager vetpercentage hebt, dat je dus de spieren beter ziet.

Antwoorden (2)

Om een strakkere buik en taille te krijgen kun je het best spierverstevigende oefeningen doen. Cardio is meer geschikt voor je uithoudingsvermogen.
Op internet kun je tal van oefeningen terugvinden. Het beste is om om die oefeningen om de dag uit te voeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een combinatie van krachttraining en duurtraining geeft het beste resultaat. De hoeveelheid spiermassa bepaald o.a. de hoeveelheid verbranding. Hoe meer spiermassa heb je hebt des te meer je zult verbranden. Meer info:
http://www.optimaalsporten.nl/thuis-fitness/vet-verbranden.asp