Welke oefeningen kan ik het beste doen voor slanke benen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Gewoon voor je slapen gaat in bed: je been geheel strekken en ca 30 omhoog houden, dit 10 seconden aanhouden, dan het andere been. Begin met een sessie van 20 en voer dat langzaam op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hardlopen.
Wielrennen.
Zwemmen.
Tennis.
Kickboxen.

Al deze sporten zijn een goede oefening voor je benen.

Indien je overgewicht hebt, zou ik eerst eens beginnen met wandelen. Eerst rustig aan, en daarna stevige wandelingen.

Minstens net zo belangrijk is om te zorgen dat je goede voeding binnenkrijgt. Het sporten en/of doen van oefeningen geeft vaak niet zo heel veel goede resultaten, indien je jezelf blijft volgooien met suikers en andere rommel.

In ieder geval wens ik je succes.

En als je er helemaal voor gaat, zal het je ook zeker lukken!