Welke is nou Mid Row Machine, en Lat Pulldown?

Een van de twee is een kabel die je (staande) uit elkaar trekt, en de ander is zittend een stang omlaag trekken. Welke is de Mid Row Machine, en welke is Lat Pulldown?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

De lat pull down is de stang die je naar beneden trekt. Dit toestel kun je op veel manieren gebruiken en dus voor diverse spiergroepen. Ik train er de borst mee door de stang naar mn borst te bewegen, maar ook mn bovenrug door de stang in mn nek te trekken. Ook schouders kun je ermee trainen door schuin op een bankje de lat naar je toe te trekken naar de achterkant van je hoofd. Als je bij alle oefening ook nog je navel aanspant, krijg je de buikspieroefeningen er gratis en voor niet bij als bonus.
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan doe je toch echt iets fout hoor Paulus, als jij hem naar je borst trekt dan train je nog steeds je rugspieren en niet je borst. Ik kan mij heel goed voorstellen dat wanneer jij het denkt en ook daadwerkelijk je borstspieren elke keer gaat aanspannen dat het lijkt alsof het zo is. Maar neem maar van mij aan dat je je rug aan het trainen bent. Kijk maar eens op deze link: http://www.ergogenics.org/gezondheid99.html
paulus811
12 jaar geleden
ja, is waar edje. De stang die je van je af duwt is voor je borst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahahah bankdrukken bedoel je :)
paulus811
12 jaar geleden
Nee edje, ik bedoel geen bankdrukken. Bij bankdrukken lig je, bij dit apparaat zit je en duw je de handels naar voren.
paulus811
12 jaar geleden
chest press heet het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O ok

Andere antwoorden (1)

De kabel, de stang die je naar beneden trekt
is de Lat Pulldown.
De mid row is het handvat op borsthoogte.

Meestal worden die twee gecombineerd in een machine.